YayBlogger.com
BLOGGER TEMPLATES

4 Temmuz 2014 Cuma

Kürkçü Dükkanına Dönüş

    Öncelikle hepinize kocaman bir MERHABA ! Google'la ilgili bir güvenli erişim problemim olduğundan blogla çok uzun zamandır ilgilenemiyorum ve bunun için ne kadar üzgün olduğumu tahmin edemezsiniz. Yeniden bloga yazabileceğim için inanılmaz mutluyum. Size en son yazdığımdan beri okuduğum kitaplar
-İlk Aşk (19 Başarısız Denemeden Sonra)
-Incarceron
-İt Dalaşı
-Milena'ya Mektuplar
-Ayaklı Bela
-Şahane Hatalar
-Bir Tutam Gündüz Bir Tutam Gece
-Böğürtlen Kışı
-Vampir Günlükleri Vol 2: Öfke ve Karanlık Buluşma
- Percy Jackson ve Olimposlular 3 : Titanın Laneti
    Ayrıca yaz tatilimin vazgeçilmez bir alışkanlığı olarak Harry Potter serisinden kitaplar okuyorum ara sıra. En son serinin 4. kitabı olan "Ateş Kadehi"ni okudum. Ah, Cedric Diggory :'( Belki gelecek yaz sizin için Harry Potter yazısı hazırlayabilirim. Bir de Demi Lovato'nun "Güçlü Kal" kitabına bakıyorum arada sırada ama kitabı asıl olarak 1 Ocak'ta okumaya başlayacağım. Her gün hedefleri yerine getirerek, özümseyerek okumak istiyorum. Bugün Tolkien'in "Hurin'in Çocukları" adlı kitabına başlayacağım.
    İki kere de sinemaya gittim "Malefiz" ve "Aynı Yılıdızın Altında"yı izlemek için. İkisi için de birer yazı hazırlamayı çok istemiştim ama aradan bu kadar zaman geçtikten sonra yazmam herhalde.
En son izlediğim filmler:
-Percy Jackson ve Olimposlular 2:  Canavarlar Denizi
-Üç Silahşörler
-Sevginin Gücü
    Şu sıralar pek bir şey yapmıyorum aslında. İngilizce kursuna devam ediyorum, onun dışında evden pek çıktığım yok. Genelde uyuyorum ve kitap okuyorum. Henüz hiçbir yere gitmedik ama ramazandan sonra denize gidebiliriz diye umuyorum. Umarım sizin tatiliniz benimkinden çok daha heyecan verici geçiyordur. Eğer öyle geçmiyorsa da iplerin sizin elinizde olduğunu unutmayın. Eğer heyecan verici bir tatil istiyorsanız heyecan verici şeyler yapın !
Biliyorum, 1 Ocak'a daha çok var ama senede yüz kitap okuma gibi hedefleri olanlar için seneye yüz kitaplık bir okuma listesi hazırlamayı düşünüyorum, umarım beğenirsiniz.
     Yaz tatili dinlenmek, tazelenmek, kendinizi geliştirmek ve eğlenmek için çok önemli bir fırsat. Size tavsiyem bu fırsatı iyi değerlendirmeniz. Özlediğiniz bir arkadaşınızı arayıp program yapmaya ne dersiniz ?
     Bugün ramazanın 7. günü ve sizi bilmem ama ben ramazan ayını acayip seviyorum.Genci yaşlısı, fakiri zengini hep birlikte tutulan oruçlar; iftar için heyecanla beklenen akşam ezanı; sevdiklerimizle biraraya gelip açılan iftarlar; sahura kadar uyanık kalmalar... Sizi bilmem ama bizimkiler sahura kadar uyanık kalmamıza izin vermiyor. Ama ben eğer uyursam sahura kalkmakta çok zorluk çekeceğimi biliyorum, bu yüzden sahura kadar uyanık kalma işini gizli yürütüyorum. Geçen senelerde herkes uyuduktan sonra mutfağa gidip gizli gizli büyük feneri alır, yatağıma çıkarak tek başıma kitabımı okurdum. Şimdi fenerin yerini bilmediğinden telefon ışığını kullanıyorum. Bunun bile zevki ayrı, yakalanmama telaşı ayrı bir heyecan veriyor. Dünyadaki pek çok insanla aynı zamanlarda oruç tuttuğumu, aynı heyecanı paylaştığımı bilmek de hoşuma gidiyor. Reklamlara ramazanın konu oluşu bile sevindiriyor beni. Ramazan dedik mi Nihat Hatipoğlu'nu anmazsak olmaz. Bir de şu ramazanda şeytanların zincire vurulma muhabbetini biliyorsunuzdur. Bunun sayesinde kendimi kendi düşüncelerimle baş başa kalmış hissediyorum. İşte böylee. Eğer ramazanda oruç tutmuyorsanız, bahanelerle geçiştiriyorsanız size bir denemenizi tavsiye ediyorum. Deneyince o kadar zor olmadığını görüyorsunuz, ramazan aylarında hep normalde ne kadar gereksiz yemek yediğimi fark ederim ben mesela.
    Genel olarak tatilim böyle geçiyor. Bloguma kavuştuğum için duyduğum sevinci bir kez daha belirtmek istiyorum. Günlüğümü de boşladım ne zamandır. Belki de bloga dönüşüm günlüğüme dönüşüme de vesile olur kim bilir ?
    En içten sevgilerimle... Sizin için harika bir yaz tatili diliyorum. Hayırlı ramazanlar !


Hiç yorum yok:

Yorum Gönder