YayBlogger.com
BLOGGER TEMPLATES

3 Mayıs 2014 Cumartesi

Selamm :) Umarım haftasonunuz güzel geçiyordur. Az önce BKM'den geldim ve biraz yorgunum. Bugün İngilizce kursundan çıkar çıkmaz otobüse atlayıp kütüphaneye gittim ve üç kitap aldım:
+ Kayıp Sembol-Dan Brown
+Gece Yolu-Kristin Hannah
+Gerçek Renkler-Kristin Hannah
Kütüphaneden çıktıktan sonra da BKM'ye gittim ve kendisi de bir kitap kurdu olan bir sınıf arkadaşımın yoğun (oldukça yoğun) ısrarlarıyla "Elit"i aldım. Kitaplar bitince sizinle paylaşacağım. Gelelim en son okuduğum kitaba : Tatlı Bela

Travis Travis Travis Travis Travis Travis Travis Travis Travis
Kısacası Travis diyiyorum ve susuyorum arkadaşlar. Kitabımızın esas oğlanı Travis Maddox parasını dövüşerek kazanan bir genç. Güçlü, yakışıklı, kaslı ve her yeri dövmelerle kaplı.
Ciddi bir arkadaşlık ve aşktan, sevmekten uzak, tek gecelik ilişkilerin adamı. Kitabımızın kötü çocuğu. Kötü çocukların aşk olaylarına ba-yı-lı-yo-rum. Ama bana kalırsa Travis tam bir kötü çocuk tiplemesi değil. "Kötü çocuk aşık olursa..." temalı düşüncelerim beni genelde Damon, Klaus gibi tiplere itiyor. Neyse yine de biz bozmayalım, kötü çocuk diyelim.
Abby Abernathy. Kitabımızın esas oğlanını kendine aşık eden kız. Kitabın arkasında yazanlardan çok uzak birisi olduğunu söylemeliyim. Kitabın arkasındaki yazıya göre: "Abby Abernathy karanlık geçmişiyle arasına mesafe koymuş olan, alkol kullanmayan, küfür bile etmeyen kendi halinde bir kız..." Özellikle alkol kullanmayan kısmının ne kadar yanlış olduğunu kitabı okuyunca göreceksiniz. Abby en yakın arkadaşı America  ile birlikte babasından, eski hayatından kaçıp yepyeni bir hayata başlar. Bir gün America, America'nın sevgilisi Shepley ve Abby; Shepley'nin kuzeni olan Travis'in dövüşünü izlemeye giderler. Böylece esas oğlanımız ve esas kızımız "kanlı" bir şekilde tanışmış olur. Sonrası aşk, tahmin edersiniz ki... Ama Abby ilk başta buna pek yanaşmaz çünkü Travis'te ona geçmişini hatırlatabilecek pek çok şey vardır ve Abby tekrar bunların içinde olmak istemez.
Bir de bütün bunların Travis'in ağzından anlatıldığı "Ayaklı Bela" kitabı var. Eğer kütüphanede karşıma çıkarsa mutlaka okumak istiyorum.
Kitabı gerçekten çok beğendim. Dikkat, spoiler ! Travis ve Abby'nin ayrı olduğu dönemleri okurken neredeyse sıkılacaktım. Neyse ki daha fazla uzatmamışlar. Kitabın sonu çok güzeldi. Bayan Maddox, ah ! O dövüş yapılan yerde yangın çıkma meselesini okurken de çok kötü oldum ayrıca. Bir sürü insan gözlerinin önünde yanarak ölüyor, pek çok insanın ömür boyu atlatamayacağı bir şey. Spoiler bitimi.
Bu arada her ne kadar hoşuma gitse de kitabın her yerine ısrarla kelebek koyulmuş olmasına pek anlam veremedim. Güvercin koymaları hoş olabilirdi bence.
Bence bu kitabı mutlaka okuyun ! Sevgiler :)

Hiç yorum yok:

Yorum Gönder